Om Relianz

Relianz Facility Management Aps er en servicevirksomhed, som har eksisteret siden 2009 og blev i 2018 godkendt og certificeret inden for Svanemærket rengøring. Vi har erfaring med at servicere små butikker på få kvadratmeter med høje kvalitetskrav og tilpassede serviceopgaver, til specialrengøring i supermarkeder og til store virksomheder på over 20.000 kvadratmeter med mange forskellige serviceopgaver.

Vores kunder bliver ofte hos os i flere år, hvor vi bliver en del af kundens udvidet stab. Vi sætter en ære i, at kunden får nærvær og hurtig feedback og afhjælpning på opgaver, samt at Relianz opleves som en professionel serviceleverandør, der altid yder en service og kvalitet, som er aftalt og ønsket.

For at sikre en god kvalitet og service, bliver der løbende udarbejdet kvalitetsrapporter på udført job, ligesom servicemedarbejderne hos Relianz altid har en nærværende leder, der er fysisk tilstede samt yder støtte og inspektion. Dette udføres i kraft af vores Relianz Care-koncept, hvor medarbejdere blandt andet uddannes inden for HSEQ – Sundhed, arbejdsmiljø, sikkerhed, miljø og kvalitet, samt i de krav der stilles ved at have Svanemærket rengøring som miljø, kvalitet, etik og image. Læs mere om vores Svanemærket rengøring her.

Vores medarbejdere er på overenskomstmæssige forhold, taler enten dansk og/eller engelsk, bliver uddannede inden for deres område og sidemandsoplæres ved opstart, hvorved erfaring og kundens ønsker overdrages til nye medarbejdere.

Kontakt os for at modtage et uforpligtende tilbud. Vi kommer også gerne ud til jer og tager en snak.

Kontakt os